Nothing here

שימוש בחומרים פסיכדלים כטיפול לנפש במחקרים אקדמיים בימים אלו, ושימוש טקסי ורוחני בקהילות ברחבי העולם

MYCO 23/11/2021 629 צפיות

אז מה יותר מסוכן? אלכוהול , סיגריות או פטריות פסילוסיבין?

התשובה עשויה להפתיע אתכן…

חומרים משני תודעה הם חלק מהחיים- סוכר, קפה, אלכוהול, ריטלין, וואליום, אופטיאים וגם חומרים לא חוקיים כמו קנאביס , חומרים פסיכדלים, ממריצים ועוד ועוד.

למרבה הצער, הידע וההבנה בנושא נפגעו משנים של דיסאינפורמציה ונסיון להביא להינזרות מוחלטת שכושל שוב ושוב.


שימוש בחומרים משני תודעה נעשים היום באוניברסיטאות תחת מחקרים, בכוונה לנסות ולהביא שיפור לחיינו בכמה תחומים שהרפואה המערבית עד כה לא צלחה בהם.
 

לדוגמא:

טיפול תרופתי בדכאון – כשל במידה יחסית, ועד היום לא נמצא פתרון יעיל או ריפוי כולל ומתמשך.

טיפול בחרדות – גם לוקה בחסר, ולרוב כל מה שתראו זה כדורי הרגעה זמניים כדי לאזן את הנפש, ומשם נוצרת תלות מתמשכת לצרכן (ורווח מטורף לחברות התרופות), גם טיפולים בפוסט טראומה לא לא הגיעו הצלחה גדולה עד כה ברפואה המערבית.

 

הבעיה המרכזית היא שלרוב, הטיפול התרופתי הקלאסי גם כאשר עוזר להתמודד או אפילו להעלים תופעות לא נעימות כלול בתופעות לוואי לא נעימות בעיקר מהסיבה שבעוד הוא “משתק” חלקים מסוימים במוח שבהם נגרמים הבעיות הוא גם מבטל חלקים אחרים והמטופלים נוטטים לסבול מחוסר מצב רוח, הפרעות בחשק המיני ועוד. לעומת זאת, בזמן האחרון מתגלים יותר ויותר מחקרים בנושא
היעילות של חומרים פסיכדלים בתחומים האלו:

 

פטריות פסילוסיבין – בשילוב טיפול פסיכותרפי (שנעשים בשימוש אחראי ומפוקח) נמצאו כיעילות ביותר לריפוי דכאון וחרדות לאחר 3 סשנים בלבד.

MDMA – בשילוב טיפול פסיכותרפי (שנעשה בשימוש רפואי, ומיוצר במעבדה מפוקחת) נמצא ככלי יעיל לריפוי פוסט טראומה לאחר 3 סשנים בלבד עם נתונים מרשימים של 68% הצלחה.

חשוב לציין שאותם התוצאות לא יקרו בהכרח לכל אדם שיתנסה בעצמו וינסה להגיע לאותן תוצאות וכאשר משתמשים בפסיכדלים לטיפול פסיכולוגי/פסיכיאטרי הדבר צריך לעשו בליווי מקצועי.

וזה רק קצה המזלג לדעתי, יש עוד הרבה מחקרים שעשו ונעשים בתחומיי הפסקת עישון, OCD, חרדת טרום מוות, גמילה מהתמכרויות וכן הלאה,

ויש עוד לאן ללכת עם זה…

 

יש שיאמרו:

המדע סוף סוף מצטרף למה ש”השבטים בג’ונגלים באמזנוס יודעים וידעו כבר אלפי שנים”.

ברחבי העולם ישנם קהילות שלמות שמשתמשות בחומרים האלה כבר מאות אם לא אלפיי שנים. השבטים הברזילאים שחיים בג’ונגל לא עושים מזה סיפור כמו אצלנו, כיוון שהם כל-כך מחוברים לטבע, שלפעמים הם פשוט יושבים על הערסל שלהם בחוץ ושותים איווסקה (משקה צמחים רב עוצמה), לפעמים גם הילדים שותים איתם והם פשוט יושבים להם בניחותא או מטיילים בתוך בכפר.

אצל חלק מהקהילות: הפרואנים, המקסיקנים והברזיאלים. משתמשים בזה כחלק מהמסורת השבטית להתחבר ל”רוח הגדולה” לפתור שאלות או להבין את נבחי הנפש והתודעה לעומק.

כמו גם לקבל הסתכלות שונה ורחבה יותר על חווית החיים שלנו מעבר לראייה התלת מימדית שלנו, מעבר לגוף שלנו, ומעבר ל-6 החושים שלנו ולהסברים והוכחות מדעיות.

לאורך שנים אגב, ישנם המון מטיילים מאירופה, ארה”ב וכל העולם המערבי שטסים עד למקומות האלה בשביל לעבור את המסעות כאלה בליווי שאמאנים ואנשי מקצוע.

כולנו תקווה שההסתכלות תשתנה ואנחנו והמערכת לאט לאט נקבל יותר הבנה לגבי הדברים.

כי אנחנו השינוי, אנחנו הכוח, ואנחנו משפיעים ישירות על המערכת, אנחנו האנשים ואנחנו היחידים שנביא לעצמנו עולם טוב יותר.

כשאין מודעות- אין ידע ואז יש פחד.

חוסר ידע = פירוש הדברים מתוך הפחדות, דעות קדומות, סטיגמות, והסתמכות על ההעיתונים והחדשות.

כשיש מודעות – יש ידע.

שיש ידע = יש בחירה חופשית מודעת ומושכלת, וזה נהיה רק עוד נושא שקיים ואפשר לדבר עליו.

צרו קשר בווטסאפ
כן כן יש לנו עכשיו גם ווטסאפ!
!היי פטריות
?מה הדיבור? יש שאלות
:) מיקו זמינה גם בווטסאפ